diumenge, 10 de febrer del 2008

De prohibicions

Llegeixo aquests dies a la premsa:

"Els jutges impediran a ANB participar a les eleccions perquè els seus electes serien irrevocables"
El Periódico de Catalunya, 1 de febrer de 2008

"La fiscalia general garanteix que impedirà la participació d'ANB i EHAK a les eleccions"
Diari Avui, 8 de febrer de 2008

I és que cada cop la situació és més dantesca, patètica i esperpèntica. Donem lliçons de democràcia al món i no som capaços d'administrar la nostra. Ens hauríem de treure la bena dels ulls, no?

Que m'escoltin bé:

Senyors, conèixer les regles del joc no implica voler jugar-hi.

Queda clar?


PS. Dues preguntes que ens poden fer i les seves possibles respostes:

I aleshores com es juga?
- No es juga - Es juga a un altre joc

Però, els jocs poden canviar de regles, no? Per exemple el futbol o el basquet han anat canviant durant els anys...
- Però han canviat detalls. L'essència és la mateixa. Al futbol s'hi segueix jugant amb els peus i al bàsquet amb les mans. Si els canvis són més bruscs ja no és el mateix joc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Davant això hi ha dues opcions: Callar i acotar es cap, o lluitar en contra d'aquests abusos de poder sabent que tornaràs a ser víctima d'un dells.

Quin camí prendre?? Em semblen igual de respectables les dues decisions. Ara bé, jo no podria quedar callada, la impotència és una cosa que em supera. No poder fer res per a canvviar una situació em desespera i em menja per dins. Però quan si que pots... s'ha de fer. Encara que siguis una simple pedra a sa sabata dels "Totpoderosos". Ho has de fer. Has de fer tot el que estigui a les teves mans per a aconseguir que aquets fills de puta de jutges que dictaminen setències irrisòries a assassins per similituts ideològiques i que els que condemnen a penes injustes als qui no han fet res comparat amb els anteriors tenguin multes comparativament molt pitjors a les dels primer.

A quants joves bascs han apallissat pensant que eren etarres i quan els han deixat quasi en coma han vist que no ho eren?? Tota aquesta situació em fa vomitera!!

Però jo avís. La voluntat d'una persona pot more mars. Jo vull moure mars!!